Skam

 

Brunos pappa är antikhandlare. Bruno gör allt för att inte låtsas om det. Det går sådär.

Det här inlägget postades i nonsens. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Skam

  1. Bitte skriver:

    Flyttgröt överlämnas härmed med varm hand i ett överfyllt – naturligtvis – antikt fat 🙂 Jag har också funderingar på flytt/nedläggning/uppehåll eller nåt annat som kan bryta den nedåtgående trenden… Lycka till i den nya kostymen!

    • Alfahannen skriver:

      Kära Bitte!

      Jag är så glad att du följde med, och jag vet ju att du dras med samma skriftvåndor som jag emellanåt. Men håll ut, vet jag!

      Kära tösabit, du har både stil och förmåga…det är ställt utom allt tvivel. Och jag ska hålla koll på att du fortsätter att hörsamma ditt kall 🙂

      Kram på dig!

  2. iashemlis skriver:

    Han intar höga höjder ändå… 😉

Kommentera

