De bästa filmer som aldrig kommer göras del 3

 

”We all live in an Unterwasser-boot”

Det här inlägget postades i nonsens. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till De bästa filmer som aldrig kommer göras del 3

  1. caja skriver:

    Hej!
    Det är så här…att vår gemensamme vän Peter har bett mig skriva till dig. Nej, nej…bli inte rädd nu det är inget farligt 😉 Jag vill bara bjuda in dig till cyberfest…ja inte idag men på fredagarna har vi världens röj inne hos mig och gud vet att det behövs män där inne hahahaha igår var vi bara kvinnor…men det regnade män….och jisses vad de dreglade 😉 så välkommen in till mig på fredagar och du…då ska högtalarna vara på för den dagen är det bra musik som kommer ur dem!

    Ta ett gäng grabbar med och kom vet jag, välkomna!

    Ha en fin fredag/caja

    • Alfahannen skriver:

      Ja, ni måste haft ett sjuhelsikes partaj eftersom du fortfarande anser att det är fredag 😉

      Min käre gamle vän Peter! Har han drabbats av plötslig blygsel? Jag minns mycket väl då han och jag startade de Oumberliga onsdagsröjen hemma hos honom för runt ett år sedan. Episkt!

      Jag kommer gärna, och jag ska göra vad jag kan för att få med några karluslingar till. Annars räcker ju en Alfahanne rätt långt 🙂

      Väl mött!

  2. Robban skriver:

    Hade nog kunnat överleva en dylik ”remake”… bara vår inhemskt hemska titel hade blivit ”Dassbåten”…

    F´låt… jag vet… den titeln var över gränsen för dålig… blir förlägen… 😉

    • Alfahannen skriver:

      Jämfört med vår ”häger-frenesi” tidigare så framstår detta skämt som något mycket ädlare…skulle till och med kunna roa Svenska Akademin 🙂

Kommentera

