En avskydd fras: Vad var det jag sa?

-Jaha Frasse, det här var väl trist. Bara en tidsfråga innan det skulle hända…har jag inte alltid sagt till dig ”Frasse, du måste byta sovställning då och då, annars stelnar fejjan på dig”. Men lyssnade du på mig? Gjorde du det?

Det här inlägget postades i nonsens. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En avskydd fras: Vad var det jag sa?

  1. caja skriver:

    Hahahaha vilken rolig bild! ME LIKE!

    Välkommen även till min fotoblogg. http://www.photobycaja.blogspot.com

    Ses på fredagkväll då??? ;-P

  2. Robban skriver:

    Garvade redan innan jag läste texten – som gav anrättningen en extra krydda i vanlig ordning! 🙂

    …men, så kan jag ju inte låta bli att själv peta in en alternativ version…

    – Men, Hasse… vad sysslar du med?
    – Jag ler, Lasse! Hajar du? Ler!
    – Men, du kan ju inte hålla på så där. Ser ju tvärlöjligt ut…
    – Och det kommer ur rätt foderlucka? När ska du själv sluta tillåta gravitationen att dra i ditt nylle?

  3. Nonsensakuten skriver:

    Sjukt roligt…hundhumor är bättre än katthumor.

  4. Alfahannen skriver:

    …och 10 gånger bättre än nymfparakithumor 🙂

Kommentera

