Jag vet inte hur det är med er, men…

själv blir jag alldeles knäsvag av Jugend, eller Art Nouveau som det också kallas. Och av min kvinna förstås (säkrast att tillägga, hon sitter här bredvid).

Se bara på trapphuset i Hotel Tassel i Bryssel, skapat av formgivaren och arkitekten Victor Horta. Så vackert så man blir förbannad 🙂

Det här inlägget postades i jugend. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Jag vet inte hur det är med er, men…

  1. conny skriver:

    Ja, visst är det vackert! Just nu sitter jag och tittar ut genom fönstret på en bedårande soluppgång. Frosten som speglar sig i solen bänker som silver, och jag blir skitförbannad…hahahahahaah…;D

  2. caja skriver:

    Såja….då var det Freeedag…du kommer väl ikväll….har precis bearbetat peter..har halvt om halvt lovat brudarna att det ska komma Hunkar…det är ni två det 😉 Så vässa tänderna och gör några besök hos mig ikväll 😉

    Seee ya/caja

    • Monique skriver:

      Min kille får inte besöka främmande utan mig (läs: vara där det finns andra kvinnor), så jag kommer också 😉

  3. caja skriver:

    hahaha du är varmt välkommen

  4. Lippe skriver:

    Jaha, är inne på min jungfrutur hos dej och hittar direkt ett gemensamt intresse: jugend!!
    Träffar väl dej och frun hos Caja i kväll! Ses! Nu ska jag kolla runt lite mer hos dej 🙂
    Lippe

    • Alfahannen skriver:

      Hjärtligt välkommen Lippe!
      Jo, min blogg brukar vandra från antikt o design, tar ibland en paus vid hur eländigt det är att vara man, omgiven av välmenande, men dock, kvinnor och landar oftast bland fånerier och nonsens.

      Se dig gärna omkring, ibland skriver jag riktigt bra…men bara ibland 🙂

      Vi ses ikväll!

      • Lippe skriver:

        Om en karl kan sjunga, spela och laga sina saker med silvertejp så är jag såld!!!!
        Seasick Steve var en ny bekantskap och går nu på full volym 🙂 Tack!

Kommentera

