Snart är det sommar!

Nä, kanske inte…men det lät otroligt mycket bättre än t.ex; ”-Tjohoo, vinter 2 månader till!”, eller hur?

Vid en genomgång av mapparna på datorn fann jag alldeles nyss en drös egenmäktigt ihopknåpade bilder från i somras. Här kommer ett litet smakprov, allt för att värma era frusna själar.

Den blomstertid så småningom kommer, var så säkra.

Håll ut gott folk!

Det här inlägget postades i bilder. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Snart är det sommar!

  1. Personlighet skriver:

    Vad har du för månad egentligen? Om två månader hamnar jag i slutet av mars och då är det hälften kvar. Jag har firat midsommar en gång med en snögubbe som vaktade midsommarstången. På riktigt alltså.

    • Alfahannen skriver:

      Ah, men det som är så härligt med geografi!
      Om jag inte misstagit mig så bor du i Härnösandstrakten (vacker trakt för övrigt) och skulle jag sätta mig i bilen och åka lika långt som det är till dig, fast åt andra hållet…så skulle jag väl hamna någonstans i närheten av Berlin, och där är väl vintern redan över kan jag tro 🙂

      Men snögubbar på midsommarafton är ju å andra sidan makalöst coolt!

  2. 4U2 skriver:

    De där skorna gillade jag!
    (hittade hit via Caja där du tydligen skall vara med idag?)

    • Alfahannen skriver:

      Hjärtligt välkommen 4U2!
      Här hos mig blandas fånerier med…tja…mer fånerier antar jag.

      Och ja, ikväll ska det partajas å det grövsta! Håller just på med att ansa skäggstubb och öronhår, man vill ju vara fin när det vankas fruntimmer 🙂

  3. Skatan skriver:

    Vilka bilder! Härliga … jag fick ju se en av dem hos mig. Tack för den titten in i sommaren.

    Kram!

Kommentera

