De bästa filmer som aldrig kommer göras del 4

 

-I’m tired. Drive me home.

-You talkin’ to me??

Det här inlägget postades i nonsens. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till De bästa filmer som aldrig kommer göras del 4

  1. caja skriver:

    Nu ligger det en liten presentation av dig/er inne hos mig……

  2. Peter Olofsson skriver:

    Hej Kompis! Äntligen ses vi på fest igen, det var 2009 vi hade vårat röj senast……minns du….http://oumberligating.blogspot.com/2009/10/tack-for-igar.html det var du som gjorde mig bekant med SeaSick Steve…..kärlek vid första ögonkastet….eller första kontakten med hörselgången!
    Vi har mycket att prata om du och jag Käre Vän….men nu måste jag dammsuga klart jag med! Sedan är det jobb som gäller!
    Ta hand om tjejerna tills jag kommer!
    Jugend……suck……underbart!
    Var rädd om dig!
    Hälsa din Eländiga Kvinna, hon är saknad på min blogg! Du och jag skriver i allafall med ett halvårs intervall (ler)
    Kram ifrån Peter!

    • Alfahannen skriver:

      Mina ögon tåras! Gott att se dig igen, käre vän!

      Ah, varför ska det gå ett halvår mellan gångerna…jaja, men så är det när vi har varsin halva av landet att bevaka. Se nu till att rulla ut pillerna fort som ögat, så vi kan hälla upp oss en stadig Single Malt och ta oss an kvinnostormen som de Vikingar vi är! Jag hade alldeles nyss rakat brösthåren kvällen till ära, men nu blev jag så stolt och glad över att se dig igen så de växte ut igen av bara farten….alla 18!

      Kram på dig, jag håller ställningarna så länge.

      Den eländiga hälsar också, hon dyker nog snart upp hos dig igen!

  3. caja skriver:

    Sååå…presentationen var inte riktigt till belåtenhet….. ;-( mohahahahaha..är du som Peter så kan du ta det…det är ju inte så illa sagt som menat..eller var det tvärt om…

    seee ya

  4. Eva skriver:

    Men här tittar jag in för första gången och hade tänkt mig en rebus……men icke (ännu iaf). Du kanske håller på att göra dig fin inför kvällen hos caja? Och det är ju bra:)
    Tittade på din förra rebus och måste då TACKA för att jag fick mig ett gott skratt!!:D
    (och tänk om man hade en sån rumpa….hur fan bär hon sig åt??? Mannen gillar iaf min som den är! Nått att glädjas åt;))
    TREVLIG HELG!
    Eva

    • Alfahannen skriver:

      Hjärtligt välkommen Eva!

      Jo, det är en mycket fånig blogg jag företräder, men den uppskattas av många (eller ja, många och många…vår katt gillar den! tror jag)

      Veckans rebus kommer under förkvällen, den är infernaliskt svår (eller så är jag infernaliskt dum, svårt att säga).

      Jag är glad att du är gläds åt din rumpa, tänk om alla kunde göra det! Jag gillar min kvinnas också, den är mycket klappvänlig.

      Vi ses ikväll!

  5. Peter Olofsson skriver:

    Ser att du också märkt att länken till SeaSick Steve var stoppad av någon missundsam person, jag har lagt in en länk till en lite lugnare version så länge!
    Jag länkar till dig så klart och tackar!
    Ha det Bäst!
    Kram ifrån Peter!

Kommentera

