Veckans rebus

Ja, då var det dags igen gott folk!

Den här gången söker vi ett engelskt ord, väl inarbetat även hos oss svenskar. Håll i er, nu kör vi!


 

 

 

 

 

 

 

Första pris är konstant exponering på min blogg, ända tills nästa tävling! Inget dåligt pris alls, med tanke på att jag har minst 10 !!! besökare per dag.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Veckans rebus

  1. Roberth skriver:

    Eh, lap(p)top(p)?

    Ha en bra helg!!

    • Alfahannen skriver:

      Ahhh, för snabbt (för lätt?)!

      Nå, Robban (jag tror jag vet vem du är, kompis), ditt namn ska lysa i neon under veckan. Men detta gick för snabbt, jag fixar fram en till snarast.

      Grattis!

  2. Lindberg skriver:

    hade skrivit samma sak som föregående talare om jag hunnit…
    Hoppas nu att det är fel och exponerar mig själv genom mest långsökta svar : Côte d’Azur (Nej, jag är inte färgblind men jag fnissade i säkert 30 sekunder åt mitt lustiga infall).

  3. Monique skriver:

    Har Robban mutat dig? Så fort får det inte gå!

  4. Monique skriver:

    En gång till! En gång till! osv

  5. Roberth skriver:

    Jag ligger online dygnet runt så jag ska vara först. 🙂
    Alla appar i världen är aktiverade så det blinkar och tutar när det händer nåt – då är jag snabb som en kobra 🙂

  6. caja skriver:

    Lappar och toppar och sånt skit när det finns fullt av brudar inne hos mig…får jag snacka med din fru…det är säkert bättre reda med henne!!! ;-P

  7. Personlighet skriver:

    För lätt. Du underskattar besökarna Mr Alfahanne….och det tar jag som en förolämpning. Hmfr.

Kommentera

