Här var det glest mellan uppdateringarna!

Och det, mina kära läsare, beror på att diverse vardagsbestyr krävt min uppmärksamhet. Jag har inte ens givit mig tid att svara på era kommentarer, men ni ska veta att jag uppskattar både dem och er, och lovar bot och bättring framledes!

Den fantastiskt populära (nåja) rebustävlingen återkommer imorgon, bara så ni vet.

Ha en underbar inledning (och för all del, även fortsättning) på helgen, så återkommer jag mer sedvanliga fånigheter och dessutom en rolig nyhet…det verkar som om mitt skrivande äntligen börjar ge frukt 🙂

Mer om detta under helgen, kram på er!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Här var det glest mellan uppdateringarna!

  1. Roberth skriver:

    Gutt!
    Jag är taggad!

    Alla appar is working:)

    Ha en najs tacokväll – vi har precis börjat på vår!

Kommentera

