Uppmuntran

-Äh, kom igen nu! En gång till; ”Imse Vimse spindel, klättrar upp för trå’n”

Det här inlägget postades i nonsens. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Uppmuntran

  1. Lippe skriver:

    Hehehe…den som kan roa sig åt lite har mycket att vara glad för!

  2. Monique skriver:

    Jag har också svårt för den ramsan, man blir så deppig när han spolar bort…

  3. Znogge skriver:

    Verkar inte helt med på noterna… Sitter illa till…

  4. caja skriver:

    …tack…

  5. Lippe skriver:

    Jag gillar din kvinnas kommentarer, fast det verkar som om hon är sugen på att ställa en diagnos på dej? Helst en som går att medicinera då 😉

    Tack för din kommentar!! Visst blir jag sugen på att skriva ibland, men man kan ju inte skriva om sitt eget liv. Jag menar att då lämnar man ju även ut andra. Har vi inte, de flesta av oss, påbörjade skrivelser som ligger i lådorna? Att skriva något påhittat känns svårt eftersom jag tycker att verkligheten överträffar dikten.
    Kram o tack!! ♥

    • Alfahannen skriver:

      Jag håller med dig, man kan tro att passionen ersatts av diagnoser…men än är vi inte riktigt där, hon är fortfarande ko att klämma och pussa på 🙂

  6. conny skriver:

    Tycker du haft medvind en längre tid nu alfamannen! 🙂

    Ps. Din vinnande historia var mycket bra skriven.

    • Alfahannen skriver:

      Tack Conny, jag värdesätter dina ord med tanke på hur väl du själv placerar orden i dina synnerligen välformulerade inlägg 🙂

Kommentera

