Loppisdags!

Tack för igår, mina kära tävlare. Min lilla rebustävling börjar växa till sig, inte illa allas 🙂

Nu bär det iväg på storloppis i Blomstermåla, jugendjakten går oförtrutet vidare. Mitt frisiska yrväder har tränat sin skamlösa prutförmåga under hela kvällen (hur någon kan kombinera flirtande med hotfullhet och komma undan med det är för mig en gåta), och själv har jag putsat hatten så det här ska nog gå bra 🙂

Kram på er, rapport kommer senare!

Det här inlägget postades i loppis. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Loppisdags!

  1. caja skriver:

    Tack själv för igår…du lyckades med konsten att få Harmonimannen ur balans 😉

    kram/caja

Kommentera

