Familjemedlemmen som Gud glömde

Odessa – En Maine Coon-tös med vackra ögon, långa morrhår, mjuk päls och en kolsvart själ…låt er inte luras av ett tjusigt yttre, hon är särdeles eländig. Hmm, påminner en del om en annan eländeskvinna jag känner…inte undra på att jag åldras i fast-forward 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Familjemedlemmen som Gud glömde

  1. Lippe skriver:

    Maine-coon! Skitsnygga djur och har dessutom rykte av sig att ha ett väldigt lugnt och fridfullt temprament. Kan du ha fått undantaget??
    Alfasonen har en sådan katt på önskelistan när han flyttar hemifrån.
    Tips: klappa katter och kvinnor medhårs!
    Kram 😉

    • Alfahannen skriver:

      Oerhört vacker kattras, men jag kan inte påstå att hon är särskilt stillsam av sig. Hon har gjort det till en personlig livsuppgift att utföra lömska smygattacker på mig då jag minst anar. Då hon inte sysslar med allehanda djävulskap så sover hon djupt. Hon snarkar högljutt också. Och så pratar hon konstant, det är ett evigt tjattrande med de mest förbryllande läten man kan tänka sig.

      Jag ska försöka filma henne ”in action” så får ni se själva. Alfasonen ska nog vara beredd på att det är 50% chans att han får en storvuxen vilding i sitt liv…men det är väl inte så illa 🙂

      Ska prova att klappa Monique medhårs…funkar det på henne så ska jag pröva på kattrackarn…eventuellt.

      Kram på dig!

  2. conny skriver:

    En alldeles förträfflig kattfru! Eländigt fin!

  3. Personlighet skriver:

    Betyder eländig självständig i din bok?

    Och är det i så fall en hm…utmaning att vara karl för sin hatt med en massa självst…jag menar eländiga kvinnor i ditt hus?

  4. caja skriver:

    Klappa den eländiga katten och krama den eländiga kvinnan från en annan eländig kvinna……och ja du kan väl få en du med…..en klapp alltså!

  5. Matilda skriver:

    pff! skit katt….XD

Kommentera

