Veckans rebus 1110-2

Okej, den gode Roberth är ibland på tok för vass på rebusfronten! Din visdom kommer besjungas i evig tid, broder 🙂

Nå, låt oss se om vi kan ställa till det innan för pannloben på er en aning ytterligare…då kör vi!

 

+

 

Nu då! 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Veckans rebus 1110-2

  1. mångmamma skriver:

    Grön-Ska?
    Gillade den plattan, minns att en gammal pojkvän hade den…

    • Alfahannen skriver:

      Okej, det verkar inte spela någon roll hur mycket jag tänker till ikväll, alla klämmer mina rebusar i vilket fall som helst!

      Härligt bra gjort, mycket imponerande 🙂

      Mångmamma och Roberths namn är de som skall äras under lång tidframöver, kram på er!

  2. mångmamma skriver:

    Jippie!
    Jag. Har. Äntligen. Vunnit. Något.
    Tusen tack goda Alfahanne, ikväll är jag oövervinnerlig – vilket jag redan insåg när jag postade mitt senaste skrytsamma inlägg!
    Puss på dig!

Kommentera

