Veckans rebus 2011-10

Jag vill först passa på att tillönska er alla en trevlig helg!

Nå, har ni vässat rebusnerven? Vallat klurighetsfåret (eller skidan, båda är lika flummiga…välj själva).

Då så, här kommer den!

 

+

 

Lycka till!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Veckans rebus 2011-10

  1. Roberth skriver:

    Färdigrätt? 🙂

    • Roberth skriver:

      Rättfärdig? 🙂

      • Alfahannen skriver:

        Men Roberth!

        Antingen är du för smart eller jag för lättläst…men jag tycker det var fantastiskt av dig att knäcka det sådär snabbt! Grattis!!

        Makalöst bra, men jag hoppas du ursäktar att jag återkommer med en ny (dock ska du behålla äran som den snabbaste rebusknäckaren i modern tid).

        Attans! 🙂

  2. Roberth skriver:

    Helt okej!
    Vi ser det som en uppvärmning. 🙂

    Påat igen 😉

    Trevlig helg, broder!

  3. Skatan skriver:

    Jag har aldrig varit och kommer aldrig bli någon rebuslösare … och hade heller aldrig kommit på ”rättfärdig ”… ha hahaa …

    Men det är kul att läsa dem och se vad andra kluriga kommer på 🙂

    Kram!

Kommentera

