Fanclub? Jag? Självfallet!

Min vördade moder undrar när jag tänker sluta med bloggandet och ägna mig åt ”riktiga” saker istället. Vad menar hon med det, eländiga mamma! Spetsknyppling? Klubba sälar? Spela Drive-In Bingo på söndagarna? Bygga en skalenlig modell av Kaknästornet i papier maché?

-Det är väl ändå ingen som läser vad du skriver, säger hon.

Men hon har fel. Jag har en alldeles egen fanclub som nyss haft årsmöte på det återkommande Alfahanne-konventet i Las Palmas. Lite synd bara att de inte bjöd in själva föremålet för deras dyrkan, alltså mig. Men de skickade en bild i alla fall.

Så titta bara, kära mor! Du har en beundrad son, så det så! Du får spela bingo på egen hand, jag har en sekt att ta hand om!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fanclub? Jag? Självfallet!

  1. conny skriver:

    Hm…Jasså på det viset! Ja, då får du nog släppa tankarna på knypplingen, om du haft nåra vill säga. Jag sitter nånstans längst bak på fotot.

  2. Madelene skriver:

    Hehe, ja på den punkten ser det ut som att mamma får ge med sig!

    • Alfahannen skriver:

      Min kära moder är mycket söt och har en mycket intressant körstil med bilen, i övrigt vilar jag min väska ( I rest my case, menar jag) 🙂

  3. Eva skriver:

    Ha ha ha ha ha…….jag dessa mammor;)

    Men du ett torn i Papier Machér skulle sitta fint som ögongodis:):)! Kom igen nu, börja klippa och klistra!

    TREVLIG HELG
    Kram Eva

  4. Lilla Blå skriver:

    När går nästa resa?

Kommentera

